Santa Monica style


Well here we go! This is my first post from Los Angeles, California. The beautiful weather in the beach city of Santa Monica called for summer clothes as it was in the 80's all week. My stylization is a simple lace green bandeau which I paired with a cute pair of pink scalloped shorts and belt. I finished it off with a pair of brown wedges. 

*                              *                              *

Zaczynamy! To mój pierwszy post z Los Angeles, Kalifornia. Piękna pogoda w Santa Monica pozwalała na letnie ubranie, przez to że było 30+ stopni cały tydzień.  Moja stylizacja składa się z prostej koronkowej bandeau do niej dopasowałam różowe pofalowane spodenki z paskiem. Żeby dokończyć stylizacje ubrałam brązowe koturny.











                                                                

                                                                 

16 comments:

  1. Cudowne zdjęcia i pięknie dobrana stylizacja ! Pozdrawiam :)


    https://decouvrirmaliberte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowna stylizacja!! Od dawna marzy mi się podróż do tego pięknego miejsca!!!♥♥

    ReplyDelete
  3. Super spodenki i zdjęcie :3 Zazdroszczę ci że tam jesteś! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3 www.oliwiablog.pl

    ReplyDelete
  4. Ach, marzy mi się wyjazd do Stanów! Super stylizacje ;)
    https://klaaudiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ojejku, jakie prześliczne zdjęcia! Wyglądasz ślicznie ♥
    http://wiktoriazuk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. O rany, ale zazdroszczę wyjazdu. Piękne zdjęcia. Stany bardzo mi się marzą :) Dobrego wypoczynku!
    http://karina.stankowicz.pl

    ReplyDelete
  7. Śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę wyjazdu!! *_* Musi być tam cudownie.
    Prześliczne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  9. piękny topik :) ta zieleń super wygląda z tymi różowymi szortami! W taką pogodę nie idzie się ubrać inaczej niż luźno, mimo to wyglądasz bardzo ciekawie i ładnie :)

    ReplyDelete
  10. Kalifornia wygląda wspaniale! Stylizacja również bardzo ładna i jak na plażową to jest oryginalna. ;)

    ReplyDelete
  11. Ale masz świetną figurę! Aww, zazdroszczę wyjazdu do Kalifornii

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Jo.Anna.Iris , Blogger