Street style


Recently I did a little shopping haul and I bought this cropped grey hoodie that I fell in love with. It's super soft and cozy on the inside and has the words Brooklyn babe on the front which I love since I was born in Brooklyn. I created a kinda sporty-chic look by adding dark ripped jeans and black sneakers. Since it was a little windy outside I put on my green bomber jacket. To finish the look off I put on some golden hoop earrings and a blue cap.


*                     *                    *

Ostatnio wybrałam się na haul zakupowy i upolowałam szarą bluzę cropped, w której od razu się zakochałam. W środku jest miła w dotyku, a z przodu jest nadruk Brooklyn babe, co osobiście uwielbiam, ponieważ urodziłam się w Brooklynie.  Stworzyłam sportowo wyjściowy look  dodając ciemne dżinsy z dziurami i czarne buty sportowe Umbro. Z powodu lekkiego wiatru ubrałam moją zieloną kurtkę bomber. Aby dokończyć stylizacje założyłam złote kolczyki koła i niebieską czapkę.













Hoodie: H&m
Jeans :Pull and Bear
Shoes:Umbro
Cap: Divided
Bomber jacket:Stradavarius



32 comments:

  1. Piękna bluza, świetnie wygląda takie połączenie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Ładne zdjęcia, tło pasuje do stylizacji :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja:)
    Ciekawy post:)
    Podoba mi się ta czapka:D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Fajna stylizacja, widzę, że bluza wpadła w oko nie tylko mi,hah :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-na-sportowo.html

    ReplyDelete
  5. Faktycznie bluza jest ciekawa :) Bardzo fajne tło! :D

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja, a tło - zacne :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobają mi się takie połączenia! :)
    Super bluza i spodnie! <3
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Masz świetną figurę do takich krótkich bluz! Wspaniałe wyglądasz w takiej stylizacji!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. poza świetnymi spodniami urzekły mnie.. włosy! Świetna fryzura, a kitka tak bardzo Ci pasuje!

    ReplyDelete
  10. super stylizacja i zdjęcia, włosy też piękne:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja! Taki #miejskilook dla dziewczyn z charakterem!
    Jaki masz piękny brzuch ❤ Zazdraszczam takiej formy i włosów!
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, najbardziej spodobała mi się bluza. Chciałabym mieć taką :D

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz :) Bluza -- MEGA :)

    ReplyDelete
  14. Ekstra kolczyki!
    Ogólnie zdjęcia też super się prezentują :D

    ReplyDelete
  15. Stylizacja jak najbardziej w moim guście 😍
    Cudownie wyglądasz, q zdjęcia rewelacyjne.
    Buziaki.

    ReplyDelete
  16. Cudowna stylizacja!
    Bardzo ładna figura :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  17. mega wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajna stylizacja, super pomysł na miejsce sesji i profesjonalne foty! Lubię to i to bardzo! Będę częściej zaglądać do Ciebie!

    ReplyDelete
  19. Spoko ta bluza! Dziś wybieram się do białostockiego Outlet Center i liczę na udane łowy! Wystartowali z MEGA rabatami! <3

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja i ciekawe miejsce do sesji. :)

    ReplyDelete
  21. Świetna streetowa stylizacja. Czapki z daszkiem są bardzo modne, choć zawsze wydaje mi się, że wyglądam w nich dziwnie. Tobie w niej bardzo do twarzy :)

    ReplyDelete
  22. Świetna stylówka! Muszę sobie bomberkę zakupić bo są super te kurtki ale ciężko mi trafić na coś, co wpadnie mi w oko :(

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajna stylizacja!
    Moda i wygodna (a to jest najważniejsze) :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja i to tło! Najbardziej podoba mi się czapka, choć ja pewnie bym źle wyglądałam :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. bardzo ładna stylizacja, pasuje do Ciebie ;) bluza świetna! ;)

    ReplyDelete
  26. Świetna stylizacja wszystko razem współgra :D bardzo podoba mi sie czapka z daszkiem

    ReplyDelete
  27. wyglądasz świetnie, moje serce skradły jeansy! :)

    ReplyDelete
  28. Widać, że już jesteś gotowa na wiosnę :) Świetna figura !

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Jo.Anna.Iris , Blogger