Khaki Dress


Well finally it feels like summer is nearly here! This weekend was so sunny and warm that I got to wear my new khaki green bodycon dress. The quality of the material is really great and light which is perfect for summertime. I put on my strappy black and white heels and black purse to match, and on top a classic beige leather jacket to spice up the look. I'm so excited to wear more summer friendly stylizations, especially to match my new short hair :)

*                                    *                                *

W końcu czuć ze zbliża się lato! W ten weekend było tak słonecznie i ciepło, że udało mi się ubrać moją nową sukienkę bodycon w kolorze moro. Materiał jest super, a jego lekkość jest idealna na ciepłe dni. Do tego ubrałam moje czarne-białe szpilki i czarną torebkę. Dodatkowo wrzuciłam na siebie beżową skórzaną kurtkę, aby podkręcić stylizację. Cieszę się, że mogę już ubierać lekkie ciuchy na upały, szczególnie dopasowując stylizacje do mojej krótkiej fryzury.



















                   



















Photos: by Kamil Pońc

Outfit:

Dress- Stradavarious 

Shoes: ccc

Watch: Jordan Kerr


15 comments:

  1. Masz świetną figurę do tej sukienki :)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja a figura rewelacja pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Sukienka bardzo podoba mi się, idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    ReplyDelete
  4. Cała stylizacja wygląda super, ale przyznam, że ta kurteczka mnie zainteresowała :)

    ReplyDelete
  5. Sama nie odważyłabym się tego założyć, ale na Tobie wygląda to naprawdę dobrze ! :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękna sukienka. Kolor i jej długość idealnie pasuje do twojej figury. <3

    ReplyDelete
  7. Do twarzy Ci w tym kolorze! Świetnie prezentujesz się w tej sukience. :)

    http://amethhyst.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam kolor khaki! Świetne miejsce wybrałaś do zdjęć. :)

    ReplyDelete
  9. Co za figura! Gdybym miała taką też bym nosiła takie stylizacje. Wyglądasz bardzo kobieco i elegancko ;) No i masz świetne włosy ;) Ja na razie noszę długie, ale jak mi się znudzą to planuję podobną fryzurkę ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna sukienka, ale trzeba mieć do niej odpowiednie wymiary ;) Na Tobie leży idealnie :P

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  11. piękna stylizacja. Masz cudowną figurę, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://pluukasiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zazdroszczę figury. Swietna stylizacja🌹

    ReplyDelete
  13. Cudowna sukienka, nosiłabym! :D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Jo.Anna.Iris , Blogger