Spring white



Recently I cut my hair off by myself into a bob haircut. This is my first blog post showing off the new do  and it looks quite nice, if I do say so myself. I  noticed that because my hair has changed so has my style slightly, and that I look more chic. Easter weekend included a lot of eating and meeting up with family but I still managed to find some time and take these photos while the weather was still somewhat nice. A couple weeks ago I did a Spring shopping haul and I bought white chino pants that I have on in these photos. The pants look really nice with the brown belt they came with and my new tennis shoes that have white and blue stripes with brown detailing match perfectly. On top I have a long-sleeved mint green lace crop top that gives off spring vibes along with the pants. Since it was a little chilly I threw on a beige sweater and to pull the whole look off, I added my classic browon bag.

*                                        *                                        *

Ostatnio sama obcięłam sobie włosy w stylu bob. To jest mój pierwszy post w nowej fryzurze która mi się bardzo spodobała. Zauważyłam że razem z moją fryzurą również  zmienił się mój styl  i ze wyglądam bardziej chic. Weekend Wielkanocny był pełen jedzenia i spotkań z rodziną ale i tak znalazłam czas żeby zrobić zdjęcia kiedy pogoda jeszcze była w miarę ładna.  Kilka tygodni temu zrobiłam zakupy wiosenne i kupiłam białe spodnie chino które mam ubrane na tych zdjęciach. Spodnie wyglądają bardzo ładnie z brązowym paskiem który był w zestawie  i z moimi nowymi trampkami które mają biało-niebieskie paski i brązowe dodatki. Na gorze mam ubraną miętową koronkową crop top z długimi rękawami która wnosi wiosenną nutkę razem z spodniami. Przez to że było zimno ubrałam beżowy sweter i aby dokończyć stylizacje dodałam brązową torebkę. 
























Photos by: Wiktoria Mołdrzyk

Pants: Stradivarius
Shoes: Deichmann



31 comments:

  1. Ja również zaopatrzyłam się w białe spodnie ;) super wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. białe spodnie to must have. białe rurki czy też 7/8. Można stworzyć na prawdę super stylizacje- twoja mi się bardzo podoba. obserwuję :)

    ReplyDelete
  3. Ale masz świetną figurę <3

    Cudowne zestawienie - super to wygląda :3

    ReplyDelete
  4. W tym roku i ja będę śmigała w białych spodniach :)

    ReplyDelete
  5. Białe spodnie są świetne ! :) A nowa fryzurka super :)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie Ci w takiej fryzurze :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo twarzowa fryzura. Jesteś bardzo zgrabna i ślicznie wyglądasz w tej stylizacji!
    http://www.altealeszczynska.blog

    ReplyDelete
  8. Bluzka nie w moim stylu, ale świetnie wyglądasz w tych spodniach :)

    ReplyDelete
  9. Śliczna bluzeczka, spodnie też mi się podobają. Daj znać gdzie kupiłaś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spodnie kupiłam w Stradivarius a bluzka z H&M ale dawno temu.

      Delete
  10. Mega ta forsycja w tle się komponuje z twoją stylizacją! No super wszystko :)

    ReplyDelete
  11. Też muszę się wybrać na zakupy i kupić sobie takie białe spodnie :)

    ReplyDelete
  12. Ladnie wygladasz w tych spodniach ☺

    ReplyDelete
  13. Ladnie wygladasz w tych spodniach ☺

    ReplyDelete
  14. Bardzo ladnie ci w tych wlosach, sama mam teraz podobna dlugosc i jestem zachwycona. Stylizacja bardzo ladna taka swieza i wiosenna :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładna stylizacja, taka wiosenna :) masz świetny styl!
    ja tez sama obcinam sobie włosy :D ładnie ci w tej fryzurze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    ReplyDelete
  16. Spodnie świetnie podkreślają Twoją figure! Fajna stylizacja, daję obs! <3
    https://thecryystalship.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładnie Ci w tej długości włosów, do twarzy Ci w tej fryzurze :)

    ReplyDelete
  18. Masz bardzo ładną figurę.
    Włosy również są świetne. Obserwuję :)

    ReplyDelete
  19. świetny outfit!zakochałam się we włosach,piękne

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja, taka świeża! :)
    A w włosach się zakochałam :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. Pasują Ci takie włosy :) Masz świetną figurę ! :)
    Obserwuję :*

    ReplyDelete
  22. Stylizacja cudo ♥ Bardzo mi się spodobała!

    ReplyDelete
  23. O kurde! Ta nowa fryzura? Jak dla mnie rewelacja! <3 Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Buziaki kochana! :*

    ReplyDelete
  24. Ślicznie Ci w bobie! Ja też muszę sobie ściąć moje kudełki, bo lato idzie a chciałabym pochodzić w rozpuszczonych! Plus Twoja figura to goal!

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włoskach - cudownie :D

    ReplyDelete
  26. wow first of all you are so in shape! amazing and so motivating.
    I adore this Outfit, casual and yet the Color combination is perfect.

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Jo.Anna.Iris , Blogger