Spring chic



Finally the warmer weather and sunshine has reached Poland. Thanks to higher temperatures i had the opportunity to dress lighter. I put on some boyfriend jeans and a white body that ececntuated my figure and curves. Thn I added some white converse that matched with my top. On my neck I have on a neckerchief which is an excellent spring addidtion. To finish off I threw on a leather brown jacket which completed my stylization. The cherry on the top were two french braids which added fresh flair to my outfit.

*                                                           *                                                      *

No i w końcu pierwsze wiosenne promienie słońca dotarły do Polski. Dzięki wyższym temperaturom miałam możliwość ubrania się zdecydowanie luźniej. Ubrałam się w  dżinsy tak zwane boyfriendy, oraz białe body które podkreśliło moją talie. Założyłam białe Conversy bu optycznie pasowały do góry. Na mojej szyi znalazła się apaszka która jest świetnym wiosennym dodatkiem. 
Na koniec zarzuciłam skórzaną brązowa kurtkę którą dopełniła moją stylizacje. Wisienką na torcie były dwa francuskie warkocze dodające świeżości moim outfitowi.














Body- Bershka
Neckerchief- Butik

Photos by :Kamil Pońc

26 comments:

  1. Ten ubiór świetnie podkreśla twoją figurę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda:) Bardzo podoba mi się ta apaszka przewieszona przez szyję:) No i te warkoczyki są niezwykle urocze!:)

      Delete
  2. Świetny outfit :) Podoba mi się ta apaszka :D

    ReplyDelete
  3. Boyfriendy stały się teraz strasznie modne i idealnie pasują do każdego typu figury. Tshirt ładnie podkreśla twoją figurę a apaszka dodaje pazura. Bardzo ładnie wyglądasz, wiosennie :)
    clofl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się połączenie kreski na oku z tą apaszką. Przypomina mi bardzo pin up girl. Chciałabym potrafić tak pleść warkocze, ahh. Cudo

    ReplyDelete
  5. Te body są świetne. Chyba sama sobie takie sprawię. Bardzo ładna stylizacja. :)

    ReplyDelete
  6. U mnie niestety pogoda znowu się zepsuła... :/
    Bluzka cudowna, lubię takie minimalistyczne rozwiązania - biała bluzka i czarny napis, pasuje do wszystkiego! :)

    ReplyDelete
  7. fajną masz figurę, świetnie te body ją podkreślają. ;) u mnie pogoda też całkiem niezła się zrobiła, ale jeszcze nie szaleję z lżejszymi strojami, bo za łatwo się przeziębiam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Masz przepiękną figurę! <3 Super dobrany zestaw, naprawdę.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/wiosenny-haul-essence.html

    ReplyDelete
  9. Super wcięcie w talii, no i te warkocze... pięknie! :) Do spodni dodałabym jednak jakiś pasek. Pozdrawiam.


    irrytacja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wow! ale masz figurę! :D Świetna stylizacja :)

    http://dobieramypodklady.pl/

    ReplyDelete
  11. Strój jest super dobrany do takiej letniej, wakacyjnej pogody. Ale nie mogę rowniez nie zwrocic uwagi na tlo, bo ogrod wydaje sie byc super :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne miejsce na zdjęcia. Masz świetną figurę i piękne włosy.

    ReplyDelete
  13. Te body fantastycznie podkreśliły Twoją figurę! Ogólnie jestem na tak! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dobry zestaw połączony, pasuje Ci i bardzo fajnie, że dołączyłaś trochę zdjęć. :)

    ReplyDelete
  15. Pięknie wyglądasz. Na prawdę świetna stylizacja <3 Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. Wow, jaką masz figurę! Nie wiem czy to kwestia skosu pod którym robione są zdjęcia, ale twoje wcięcię w talii jest oszałamiające. :p
    Jeśli chodzi o stylizację, wersja w kurtce według mnie lepsza. :)

    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    ReplyDelete
  17. Wspaniała sesja, bardzo wiosenna. Masz boską figurę :)
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  18. Te body są super, chciałam je kupić ale nie zdążyłam. Masz przecudną figurę, tylko pozazdrościć! Podoba mi się fryzura :)

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz wspaniale! Genialna stylizacja! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jest bardzo wiosennie :)
    Bardzo mi się podoba - pięknie 💜

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja. ;) iście wiosenna. :)

    ReplyDelete
  23. Świetna koszulka! <3

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ślicznie <3 Dziś wybieram się do Outlet Center przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 158, bo ponoć mega wyprzedaże, liczę na udane łowy :) Może nawet w podobnej stylizacji! Dzięki za pomysł. Buziaki

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Jo.Anna.Iris , Blogger